|
|
|
|
 |
|
|
| |
Detonator

|
|
|
|
Kosketinsoittaja 69 eyesille?
Muistelen että olen monestakin paikasta lukenut että pojat jossain vaiheessa harkitsivat kosketinsoittajaa bändiinsä livekeikkoja varten mutta tyytyivät sitten playbackiin, Bazie tietääkseni soittaa studio levyillä niitä, kitaran lisäksi.
Olisiko teidän mielestänne hyvä jos bändi nyt päättäisikin ottaa uuden jäsenen bändiinsä? Ainakin keikoilla se tulisi tarpeeseen minun mielestäni sillä tykkään että keikoilla musiikkia soitetaan "aidosti livenä" eikä playbackinä vaikka eipä se juuri haittaa kun pelkästään kosketinsoittimista on kyse.
|
|
_________________ The darkness will never end
|
| |
Thu Mar 05, 2009 6:01 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Myrskykatti 
Site Admin

|
|
|
|
Joo olisihan se ihan mukavaa, minäkin kyllä kannatan live-musiikkia. Kunhan se olisi joku sellainen tyyppi joka sopii kokonaisuuteen...eli ei joku Leri Leskinen (mistäköhän tuokin tuli mieleen?)
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Aintsu 

|
|
|
|
Mun mielestä ne taustanauhat on vähän turhan riskialttiit, mutta toisaata jos sieltä tulee myös joidenkin biisien jousiosuudet, niin miksei samalla nuo koskettimetkin. En jotenkaan osaisi nähdä kuusysejä kuusihenkisenä bändinä...
|
|
Thu Mar 05, 2009 6:19 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Detonator

|
|
|
|
| Aintsu wrote: |
Mun mielestä ne taustanauhat on vähän turhan riskialttiit, mutta toisaata jos sieltä tulee myös joidenkin biisien jousiosuudet, niin miksei samalla nuo koskettimetkin. En jotenkaan osaisi nähdä kuusysejä kuusihenkisenä bändinä... |
Onhan se kieltämättä vähän vaikeaa... mutta jos he jonkun jätkän löytäisivät mikä sopisi bändin ilmapiiriin niin minun mielestäni se olisi ihan hienoa.
|
|
_________________ The darkness will never end
|
| |
Thu Mar 05, 2009 6:32 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Myrskykatti 
Site Admin

|
|
|
|
Nimenomaan pitää olla joku joka sopii bändin ilmapiiriin. Ei mikään stetsonilla varustettu hyypiö...ja tietystihän sen pitää olla hottis...mutta ei liian hottis koska sitten muut jäävät sen varjoon.
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|